hur f*n tänker man då?!

blev inbjuden till en sak på fb, en namn insamling för en onödig sak och så börjae jag skoja på kommentarsfältet och skrev att jag inte fattar hur man kan minska antal döda personer genom att skriva ens namn!
och då var det en kille som skrev såhär efter att jag skrev att jag bara jiddrade..


väljer att STAKRT lägga ut hans namn för det är han värt.

jag har ingen aning om vem killen är, och när han skrev detta så fick jag ett pm där de stog att jag är en dålig människa osv.
FET DISS TILL IDIOTEN.

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHA! respekt till snubben!!

2011-07-13 @ 19:06:09
Postat av: Hans Eriksson

Är det onödigt att minska antalet dödsfall?

Om det är vad du tycker måste jag nog säga att det är du som är idioten.

2011-07-13 @ 19:09:25
Postat av: sv; (jag)

jag kan som sagt spåra ip nummer. så killen här över kan ju sluta kommentera olika saker från 'olika' personer.

2011-07-13 @ 19:16:45
Postat av: Joel Johansson

Sanna, ser du skillnad på IP:n nu?



Så ja, du kan säga att du anklagade mig i onödan.

2011-07-14 @ 01:34:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0