skolafton!

inte bloggat på ett tag för att det är sommar nu och då ska man vara ute serru! ;)
igår var det skolafton (tycker det låter roligare att säga skolafton, jag folk stör sig på de men de kommer vara populärt nästa år ;) )jag och isac var toastmasters på skolafton, det gick bra men var ganska stelt i början för jag var jätte nervös! insåg när allt var slut hur jävla mycket jag kommer sakna 9orna :/

iallafall, senare så hade klassen bestämmt att ha klassfest men bev lite problem för hade inget ställe å vara på men sen hittade sally ett bra ställe! och solen va framma så de var varmt ute och det gick bra! sen vid halv 11 cyklade vi ner till stan för att kolla på daniel adams-ray ! fyfan vad grym han var!

och sen träffade man många nya människor och människor man inte träffat på länge så va var riktigt kul!
alltså så blev kvällen riktigt grym! tack alla ;*


bilder från skolavslutningen


( bilderna är lånade ifrån julia , hons blogg är awesome! )
bilder ifrån kvällen

som sagt så var det en riktigt härlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0