why is everybody so serious?

hellu! ville bara visa att jag lever på förfullt!
igår så stack jag , sandra ( En urskön tjej jag umggicks med mycket för något år sen men nyss blivigt vänner igen och vi är perfect match! :* ) och sara ner till hamnen och satte oss och chillade i hans båt med han och Elias! jätte trevligt , hög musik och hela köret! efteren stund kom två tjejer som heter lovisa och sofia, diggar att ni vågar komma ut som ni gjort, modigt tjejer!

efter ett tag så klumpig som jag är tappar jag mobilen bakom sätet och ner i typ en vattenpöl som va riiktigt nära havet men jag tog upp den och först fungerade inte ljudet men sen mitt i natten fick jag ångest så va tvungen att sätta på en låt och då fungerade det! men själva iphoneknappen vart trasig så jag kommer inte in på menyn osv..

jaja det löse sig , fick låna min systers gamla mobil och nytt nummer å allt* så irreterande!*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0